We zorgen ervoor dat in de komende periode de belangrijkste dienstverlening voor onze inwoners door blijft lopen. We nemen maatregelen om u en onze medewerkers te beschermen tegen verdere verspreiding van het coronavirus.

Nieuwe afspraken op dit moment alleen voor spoedeisende dienstverlening
Wilt u een geboorte of overlijden aangeven, of een rijbewijs of paspoort aanvragen dat niet meer geldig is na 13 april 2020, dan kunt u een afspraak maken. U neemt hiervoor telefonisch contact op via 043 458 8488 (maandag t/m donderdag van 8:30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur). Afspraken vinden plaats in het Gemeentehuis aan Amerikaplein 1 in Margraten. Het Servicepunt Eijsden is gesloten.

Afhalen documenten
Het afhalen van documenten is alleen mogelijk in het Gemeentehuis aan Amerikaplein 1 in Margraten. Om wachtrijen te voorkomen, vragen we om hiervoor eerst een telefonische afspraak te maken, via 043 458 8488 (maandag t/m donderdag van 8:30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur).

Voor niet dringende zaken maakt u digitaal een afspraak
In onze digitale kalender kunt u alvast een afspraak inplannen voor de periode na 1 mei 2020.

Geplande afspraken vinden telefonisch plaats
Heeft u een afspraak met een van onze andere medewerkers, dan nemen wij contact met u op om deze afspraak telefonisch te laten doorgaan. Indien dit niet mogelijk is, verplaatsen we de afspraak.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here